lördag 13 mars 2010

Här e så tyst här hemma! Töserna e hos Micke! Jag lyssnar ioför sig på Rix Fm men det är ändå så tyst och lugnt här hemma. Och det e riktigt skönt faktiskt! Jag känner mig lugn som en filbunke vilket jag inte gjort den senaste tiden! Skönt att få ladda upp batterierna lite :)
Jag skulle städat och allt det där idag.. hmm.. ja.. kan väl säga att det inte riktigt blivit så... jag va och handlade i förmiddags och så har jag tvättat 2 maskiner, och sen tog tvättmedlet slut suck.. men annars har jag legat här framför tvn hela dan.. tittat på sommaren med Göran.. en OK film, men jag trodde den skulle va roligare...

Härigt Angelica att du e tillbaka i bloggvärlden så jag får lite kommentarer igen! hehe :) Det uppskattas.. Pik till er andra haha :) Näe ni behöver inte kommentera, bara roligare om man vet vem som tittar in.. alla e välkomna men bara kul o veta :)

Näe om jag ska fortsätta o slappa eller om jag ska sätta fart? hmm. får se hur det blir! haha :)

2 kommentarer:

angelica sa...

haha :) ja jag försöker lämna en liten kommentar då och då, hos dom bloggar jag läser.. hur ska man annars själv få några kommentarer ;P nädå, tycker det hör till, att man lämnar en liten kommentar ibland när man är inne å kikar...

tycker själv det blir lite roligare att blogga om man får en kommentar ibland :)

hoppas du hade en lugn o skön kväll igår, framför melodifestivalen :)

angelica sa...

sv: haha ja att en toalettborste kan vara så skoj att leka med...usch...vi har börjat få låsa till toaletten, för att inte maja ska gå in där...hon är omöjlig, ska in till toaborsten, stoppa i mun, o stoppa i toaletten, sen är det ju jättekul att kasta ner saker i toan också..suck..:)