tisdag 2 mars 2010

Vilket underbart väder!!!
Det känns verkligen som vår!! Och såfort solen kom fram så kom värmen i lägenheten! Ni som vatt här under vet vilken bastu det blir i denna lägenheten!! Så nu är alla elementen avstängda och jag har faktiskt öppnat fönstrena och vädrat!! Riktigt skönt!!!

Amanda e bätter igen! Jag undrar vad det va hon hade egentligen... Hon kräkte 7 gånger under en period på 1½ timme.. sen inget mer... Nu sover hon på golvet inne på sitt rum.. Hon åt bra med lunch.. mos och köttbullar.. och hon har ätit en banan och en yohurt som hon har fått behålla.. Det e konstigt iallfall...

Jag ringde 1177 imorse när jag började förvirra mig om hennes kräkingar hade med slaget igår o göra.. men dom trode inte heller att det va från slaget.. utan dom trodde det va magsjuka.. ja det va juh vad jag misstänkte oxå. Jag skulle hålla koll på henne om hon blev slö eller så.. hmm lätt.. man blir juh ganska slö av o kräka oxå.. jaja.. men hon har vatt så pigg och glad här innan så det e nog ingen fara! :)

1 kommentar:

angelica sa...

nej usch för magsjuka! :( hoppas du o emelie klarar er! och hoppas amanda blir bättre snart.