måndag 29 mars 2010

Då va denna helgen över! Efter tentan i fredags så åkte jag hem och mamma tog bussen till Äholm med töserna! Vi möttes nere i stan.. så tog vi lilla bussen hem och åt en god fika! Sen hade vi bara lite myspys på fredakvällen :)
I lördags regnade det.. det va lite synd då jag hade hoppats på att vi skulle kunnat gå ut o cykla lite på gården.. men nu blev det inte så.. vi satt inne och bara mös. Det blev våfflor till lunch och sen gick töserna hem till sin pappa. Jag körde o hämtade upp Conny o Sofie och vi åkte runt i HBG och hade det allmänt trevligt! :)
Beställde även tid för synundersökning! Så på söndagen hämtade jag upp conny som oxå beställde tid.. Beställde ett par nya glasögon, då dom som jag redan har va OK, dom nya e någt stärkare.. men dessa va OK..
Idag va det skola igen! nya kursen! Känns OK! Mycke mycke mycke plugg!!! hehe :) Men denna kursen e mycke mer konkret så det passar mig bättre iallfall :)
Näe nu ska jag sätta mig o läsa lite sen e det dax att hoppa i duschen och sen e det gonatt för min del! :)
Glömde skriva innan...
För det första GRATTIs till min storebror som fyller 37år idag!! Hoppas du haft en bra dag!

Sen.. vi har haft en riktig kiss o bajsdag här hemma haha :) Amanda har haft problem med o bajs på toa innan.. hon har velat ha blöja på.. men så för nån dag sen så sa hon spontant själv att hon skulle bajsa och gick o satte sig på toa och jodå hon bajsade.. o likdant idag! :) hoppas hoppas att hon kommit över det nu.. Och Emelie tar av sig blöjan så fort hon kommer hem.. så ska hon ha trosor på sig! Och idag lyckades hon kissa på toa.. hon skulle sitta på en sån toaring och jag satte upp henne där mest på skoj.. trode inte hon skulle göra nått där, men jodå, hon kissade! duktig tjej! Men sen bajsade hon ioförsig i trosorna sen! Men man kan juh inte begära hur mycke som helst! haha :) Hon e för go den lilla tjejen!

Ja, sorry för alla goa detaljer! haha :)

Inga kommentarer: