fredag 5 december 2008

1. Vilken svordom använder du mest?
Fan..
2. Äger du en iPod?
nej...
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
7.00, men oftast har nån av töserna vaknat innan o väckt mig..
4. Hur många resväskor äger du?
1.. eller ja.. jag har juh sån pilotväska oxå.. räknas dom?
5. Använder du flip-floppar?
Det händer.. men inte just nu..
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
MAXI eller citygross
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag tar hellre bilden.. men sen gnäller jag för att det inte finns bilder på mig! haha :)
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
räknas Nicke nyfiken..
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
väninna.. men ja.. det e juh ganska många av dom som har barn..
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En solresa!!
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
eeeh ja.. det gör jag nästan varje dag..
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Det behöver jag inte.. somnar i trappen på vägen upp till sängen..
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
En julskiva..
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Ja säg det.. lyssnar inte så mycke på musik..
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja det finns det kanske nån som gjort..
16. När var senast någon stötte på dig?
På mig.. ja säg det.. det måste väl va Micke då! haha :)
17. Vad åt du till middag senast?
Lövbiff o pommes
18. Använder du huvtröjor?
Det händer
19. Kan du vissla?
ja
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg o dalbana!!!! Oh va roligt!!
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det gör dom säkert...
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0431
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
såklart
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
VÄLA - 100 butiker å 6 restauranger på en yta av 47000kvm kan det blibättre?? Jo IKEA e granne :)
26. Hur många syskon har du?
Det beror på hur man ser det.. 3 riktiga men räknar jag med styvsyskon så 11!
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Det beror på..
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen...
29. Äger du några popband t-shirts?
Näe
30. När flög du senast?
4 år sen.. tor jag det va..
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
en kökssoffa, 2 vanliga stolar, 1 högbarnstol o en Ikea matstol
32. Läser du för skojs skull?
Ja det händer.. men jag e periodare med det
33. Pratar du några andra språk?
Engelska, tyska kan jag några ord på.. o lite teckenspråk..
34. Diskar du din egen disk?
DISKMASKIN!!!!!
35. Har du gråtit offentligt?
Japp
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
LAPTOP!
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ibland så händer det..
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja jag vill gärna göra en tatuering med mina barns namn!!
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det kan dom gott göra!
40. Kan du kasta macka?
Japp det kan jag!
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Näe men om det e nån som har en biljett över så följer jag gärna med!
42. Vad har du med dig in på bion?
Popcorn o cola..
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Får nog hålla med Anna om Bertil Shell!! Vilken underbar person! Ja dit kom man inte försent eller utan att ha gjort läxan..
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
nej
45. Vad har du för väder?
regn o blåst..
46. Har du en blogg?
jopp
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
omvårdnadsämnena!
48. Gillar du att flyga?
näe jag gillar inte att flyga.. men jag gör det..
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
humor
50. När sov du senast på golvet?
vet inte.. det måste va längesen..
51. Vilken är din favorit drink?
drink.. vet inte...
52. Gillar du din boende-situation?
Ja, men jag skulle vilja ha ett rum till...
53. Vilken är din mammas hemstad?
Helsingborg
54. Din pappas hemstad?
helsingborg
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
vet inte.. trode jag behövde mer än vad jag tydligen behöver..
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
fullbokade.. men inte så stressiga.. bara saker jag vill göra!
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
näe.
58. Vilken är din favoritfrukt?
clementin
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nej
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
25!! Blir det nästa fredag!!!
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
nej.. jag stavar själv som en kråka..
62. Tror du på liv på andra planeter?
näe
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
haha vet inte..
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
säkert man för det e så mycke konstigt på denna jorden! Hade det vatt en kvinna hade världen sett bättre ut!
65. Vad var det senaste du åt?
clementin
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
vet inte. förr va det med killar iallfall..
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
det undrar jag med..
68. Gillar du senap?
jo.. men inte på vad som helst
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Ryckk upp dig!
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Det hade vatt superkul!!
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
ingen
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
nopps
73. Tycker du om att krama folk?
det beror på vem d e!
74. Skulle du säga att du är trendig
nej
75. Äger du en digitalkamera?
ja
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
ingen
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
det beror på vem d e ... vissa vet jag att dom inte ringer..
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Pojken som kallades det.. flickan med dom röda skorna.. ja det finns många.. men jag kommer inte på titlarna
79. Tycker du att du är attraktiv?
näe..
80. Vad är du allergisk mot?
Kiwi
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
eh ne.. verkligen inte
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
ingen aning.. antagligen nått med C eftersom alla min riktiga syskon börjar på C
83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
tja..vet inte.. alltid kul o se vad folk skriver...

Inga kommentarer: