måndag 15 december 2008

Trött

Vilken otroligt tråkig dag!! Det har varit så mörkt hela dan!! När klockan va 13 trode jag det nästan va dax att börja med maten till micke.. men hallå han slutade inte förrän 18!! Jag va så trött.
När jag lämnat Amanda på dagis imorse så gick jag o Emelie till Konsum o handlade.. när jag kom hem upptäckte jag att jag glömt hälften.. Men men.. Micke skrev nästan samtidigt att han inte hade nån mat till lunch, så när jag hämtat Amanda igen så gick vi till Maxi.. hehe :) På vägen hem somnade Amanda i vagnen.. o när vi kom hem lyckades jag få henne i sin säng så hon kunde sova lite bättre! Men Emelie skulle absolut inte sova.. o när hon va trött så vaknade Amanda.. hmm.. Det brukar faktiskt inte va så.. Båda brukar sova.. men det e juh så när jag e trött så ska det juh krångla.. Hittade ett gott recept på nån pasta och korv låda! Tänkte att det måste man juh prova! Och det va supergott! När Micke kommit hem o fått äta lite så stack jag iväg o tränade! Superskönt! Va väl där i en timme ungefär... o nu känner jag mig lite piggare!! hehe :) Nu ska jag slänga mig i soffan o mysa med min älskling!
Ha det bra gott folk!

Inga kommentarer: