lördag 27 december 2008

Trotts..

Japp.. jag har en liten trottsig Amanda! Ingenting e bra! Även saker som hon vill göra e inte bra! haha :) Nu provar hon alla gränser som finns! Aja.. alla barn hamnar juh förr eller senare i trotts.. o Amanda har juh faktiskt varit jättesnäll alltid! Ja hon e juh inte elak nu heller men ja.. ni förstår.. hehe :)
Idag ska vi åka till Ikea! Japp.. en lördag.. precis efter jul.. där lär va folk.. Men vi ska lämna Amanda o Emelie hos mormor... tycker inte dom behöver följa med o gå o trängas där inne.. o dessutom va det väldigt längesen jag o Micke gjorde nått själva! Även om de bara o gå å Ikea o väla... det kan behövas! hehe :)
Ska se om jag hittar nått till barnen för pengarna som dom fick av farmor o farfar o julkapp.. Emelie behöver inte så mycke så där åker dom nog in på sparkontot.. men till Amanda tänkte jag försöka hitta ett par hängslebyxor.. hon e så söt i sånna! O ett pussel! Hon e helt galen i pussel!!! Hon fick ett julklapp.. med 4 bitar.. inget roligt alls.. kan säga det för dte e jag som köpt det till henne! haha :) Se om man hittar nått lite roligare till henne!
Näe annars e det ganska lugnt här.. vi väntar bara på att micke ska komma hem så vi kan åka ..

Inga kommentarer: