fredag 5 december 2008

Fredag igen!

Helg igen!
Micke e iväg i hämtar Sebbe o Tilda från skolan nu. Töserna ligger o vilar så jag sitter här helt sälv! Så skönt! Lugnt o skönt! Jag va o tränade i förmiddas! 9.30 - 11!! Jätteskönt!
Natten har varit lite sådär.. Emelie har vaknat ett par gånger.. hon har sån hemsk hosta, så hon vaknar o sen har hon väldigt svårt att somna om.. Sista gången jag va uppe med henne va vid 5 tiden.. o 6.10 vaknade Amanda.. o hon vägrade att somna om.. suck.. hon fick va påsitt rum o leka.. jag va så trött så jag visste knappt var jag va nånstans då..
Men men.. det blir väl en tidig kväll.. ja det e juh inte så ovanligt för mig! haha :) Jag e verkligen ingen kvällsperson.. men men.. Näe nu ska jag njuta av tystnade innan hulliganerna kommer hem o upp! haha :)
Ha det bra! Kram

Inga kommentarer: