torsdag 18 december 2008

Granen uppe!


Japp igår kom granen upp!! Micke e väl inte lika nöjd men jag e!! hehe :) Vi bestämde oss för att köpa en plastgran efter att ha hört vad en gran kostar! 390 spän för den billigaste!!!!!!! Jo tjoflax! En plastgran kostar 199 o jag kan ha den flera år!!! Visst det luktar inget men jag tror inte att doften är värd 200 kr!!

Jag kan inte fatta att det är jul på onsdag!! December har bara sprungit iväg!! Idag ska Amanda gå sista dan på dagis innan jullovet! Jag måste köra Micke imorron till Höganäs så hon hinner inte till dagis imorron.. aja..

O så ska jag med Emelie till BVC idag! Ska va där klockan 9! Så det blir att lämna Amanda o sen gå direkt till BVC!

Emelie har sovit hela natten inatt! Det va längesen sist! Men riktigt skönt! Hon vaknade 6.40. Men har hon sovit hela natten så e det juh inget att klaga på tycker jag! hehe :)

Oj vad klockan ahr sprungit iväg..måste ta och göra ve mig o äta frukost! Jag får skriva mer senare idag! HA det bra!

Inga kommentarer: