söndag 21 december 2008

Party Party!


Jo, igår hade träningsakademin fest på Bahnhof, o dom va snälla nog o bjuda med mig! Trode jag aldrig! :) Jag gick upp till Mona vid 17 tiden. O så satt vi där o tog nått glas vin, o jag tog en bacardee breece. Sen åkte vi vidare till Ann-Helene. O partade vidare där ett tag! Sen blev det taxi till Bahnhof! Där mötte vi Ossie o dom andra! Så blev det drinkar i barnen o lite snack.. o sen blev det en jättegod buffé! O när jag stod i matkön så sa jag att jag frös lite.. tyckte d va lite svalt faktiskt.. O det hörde Ossie, så han drig med mig till barnen o beställde en tequila!!! Herregud! Jag har inte druckit på minst 3 år o då va det inte så här mycke..

Till maten blev d oxå en massa dricka.. o festen fortsatte! Tillomed all drickan bjöd dom på!! Herregud! D e nästan så jag skäms! Men men.. Mina barn va juh hemma hos Micke o hade det bra! På natten ringde vi efter Monas man Peter som kom o hämtde oss o körde hem mig först! Tack så mycke för det! Vilken kväll.. Sängen snurrade lite när jag la mig.. haha :) Men idag mår jag ganska bra! Trots en jäkla blandning av allt! Men idag blir det en slappedag det e en sak som e säker!! haha :)

Ha de bra alla!

Inga kommentarer: