tisdag 30 december 2008

Tisdag

Imorron e det nyårsafton!! Kan ni fatta?? 2008 e redan slut!! Var tog detta året vägen?? Det har verkligen hänt så mycke! Vår lilla Amanda fyllde 1 år!! Herregud! 1år! Nu fyller hon snart 2!!! Jag o Micke har gift oss!! O vi har fått ännu en underbar liten tös tillsammans! Ja som sagt det har hänt mycke stort detta året!!

Idag har jag o Emelie mest tatt det väldigt lugnt! Slappat o myst! O städat upp lite! här så för jävligt ut! hehe :) MEn nu e det fint!! Oh ja, Min lilla underbara Amanda ringde till mig innan från mormor! När jag svarade hör jag bara henne säga "min mamma" hehe :) så mysigt att prata med henne! Hon berättade att Chrispy(mammas hund) nannade, o mormor gungade! haha :) Hon hade d så bra så! hehe :) Imorron ska vi hämta hem henne! Här e så tomt!! Hon springer juh alltid runt benen på en annars o ska leka o läsa bok o allt på en gång! hihi :)

Oj nu somnade visst Emelie på golvet.. jaja.. e man trött så e man! hehe :)
Ja, men då ska jag oxå passa på o slappa lite! Ikväll ska vi se på bingolotto! Sebbe vann juh 100 kr på uppesittarkvällen innan jul! Så nu ska vi försöka slå honom! hehe :)
Ha dte bra gott folk!

Inga kommentarer: