tisdag 23 december 2008

Lillejulafton!!



Tänk imorron e det julafton!!! O jag e megaförkyld!! Så fort jag blirförkyld så sätter det sig i mina ögon så dom rinner o blir svullna hela tiden.. riktigt jobbigt.. Jag försöker att kurera mig med panodil o nässpray hela tiden.. gick o köpte enchinogard (heter det så?) Det verkar faktiskt hjälpa lite iallfall! Känner mig lite piggare!


Idag har vi bakat pepparkakor!! Alla barnen har hjälpts åt! Alla fick varsett pepparkakshjärta med sitt namn på. O så satte vi ett hjärta till tomten i fönstret så han förstår att han ska komma hit! hehe :) Får väl se om det dyker upp nån tomte imorron! :)


Jag har gjort en Janssons frestelse till imorron osså! Jag äter inte dte, men det finns det juh andra som gör! Första gången jag gör det så vi får väl se imorron om dom tycker om den! hehe :) Ikväll ska vi äta tacos när Micke kommer hem. O sen blir det bingolottos uppesittarkväll!! hehe :) Det e tradition! hehe :)


Emelie sov riktigt dåligt inatt.. men hon börjar väl oxå bli förkyld.. Jag hoppas verkligen hon sover lite bättre inatt.. för d känns som om jag behöver sova...


Näe nu ska jag vila en stund innan d e dax att göra mat.. ha det gptt folk!


O God jul på er!!!!!

Inga kommentarer: