torsdag 18 december 2008

om oss


Hittade denna hos Anna.. snodde den! hehe :)


Jag & min partner:

Vad heter ni? Catarina o Mikael, eller Cattis o Micke! hehe :)

Hur träffades ni? hmm på internet.. *skäms*

Hur länge har ni varit tillsammans? Sen maj 05

Är ni förlovade? Ja 051119förlovade vi oss på Mickes 35års dag! o så gifte vi oss den 17emaj 08

Bor ni ihop? Japp :)

Har ni barn? Ja vi har 2 töser ihop, o så har micke 2 barn sen tidigare oxå!

Har båda körkort? Japp

Kommer du ihåg er första kyss? Ja det gör jag! hemma hos mig!! hihi :)

Vem sa “Jag älskar dig” först? Det va säkert jag!

Vem är äldst? Micke!! Han e 13 åräldre!!

Vilka stjärntecken är ni? Skytt o skorpion

Vem fyller först på året? Micke..han i november o jag i december

Vem är längst? Micke..

Vem sjunger bäst? Vet inte.. har aldrig hört micke sjunga..

Håller ni i handen på stan? Ja..

Kände ni varann innan ni blev ihop? inte speciellt mycke..

Vad har ni gemensamt? Vi e nog lika lata!

Blev du kär i första ögonkastet? Näe han fick allt truga lite! hehe:)

Har ni någon speciell låt? näe..

Har ni några “fri kort”? Nej!

Har ni stora framtidsplaner? Inget speciellt..

Har ni gråtit i varandras armar? det har hänt

Har ni varit utomlands tillammans? Bara i Oslo..

Vilket är ert bästa minne? oj.. ja.. bröllopet, barnens förlossningar.. ja det finns mycke..

Vem lagar bäst mat? Det e nog jag.. hehe :)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Leker med barnen.. o när dom lagt sig så ramlar vi ner i soffan o myser :)

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, det e jag noga med! hehe :)

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Näe.. han i Höganäs o jag e helsingborg..

Blir du lätt svartsjuk? Ja..

Ringer eller SMS:ar ni mest? Smsar..

Brukar nån av er prata i sömnen? Ja jag gör.. Jag har hört Micke göra det nångång..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tihi va kul detta va!!:P

Anonym sa...

Hihi.. kul läsning!