söndag 7 december 2008

2a ljuset tänt!!!

Ja det e halvvägs!!! Tiden går så fort!!!
Helgen har varit jättemysig!! Men idag vaknade Amanda 5.55!!!! O vägrade somna om! Oh jag va så trött!!! Emelie har sovit ganska bra inatt iallafall! Tur det när man åker upp innan fan! haha :) Vi gick upp o såg på Nicke Nyfiken.. suck hur många gånger kan man se en film??!!?? :)
Jag kände direkt när jag vaknade att jag inte va helt 100. Kändes som jag skulle bli sjuk igen.. kliar i ögonen o näsan.. hela kroppen har värkt.. Så jag hoppade över träningen idag.. har lite dåligt samvete för det.. men jag vill inte bli sjuk nu. Känns som jag har 1000 saker o göra denna veckan! Jag fyller 25 på fredag o på lördag e det tänkt att jag ska ha öppet hus här hemma! Så här ska storstädas.. ta fram resten av julsakerna, handlas hem till lördagen.. hem till mamma o göra julköttbullarna.. (d ska göras imorron) o så ska Amanda gå lucia på dagis på fredag morron! Ja herregud, det e juh inte så mycke egentligen.. om man slår ut det på en vecak.. men jag går alltid o stressar upp mig.. Det blir nog bra!

Vi passar mammas hund inatt! Mamma e hos min syster Cia, o hon har 2 hundar.. o dom går inte ihop med Chrispy... Men det e inget större jobb o ha honom.. han kan nog hålla sig hur länge som helst känns det som.. så man behöver inte känna nån större press på sig att gå ut med honom..
Näe nu ska jag slappa lite innan micke kommer från innebandyn.. sen ska vi se Wallander, o sen ska jag sova! haha :)
Ha det bra gott folk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj.. 5.55! Snark säger jag bara ;)