lördag 6 december 2008

Myskväll


Idag har jag vatt på träningsakademin o passat barn! Det e juh det jobbet jag har där.. så får jag ett träningskort i lön! Hade med mig både Amanda o Emelie! Jag va där 8.45. men det kom inget barn förrän 10.30.. då kom en liten kille, han va 17 månader! hehe :) Skit söt!! han va inte allt för glad när mamma lämna honom, men jag lyckades distrahera honom länge nog så mamman fick träna färdigt! hehe :) Jag va där till 11.15! Så det va ganska lätt jobb får jag säga! haha :)

Sen fick jag ett ryck o började baka! Bakade chokladbollar som det så fint heter.. annars använder jag det andra namnet.. inte alls för att jag rasist utan för att det för mig heter så! haha :) bakade även sockerkaka o kokostoppar! Blev mycke uppskattat som mellis! Jag har hela frysen full av kakor sen sist jag bakade.. men men.. nu har jag ännu mer! haha :) Aja kan va bra! Fyller juh år på fredag!

Nu ska Sebbe o resten av barnskaran se på julkallendern.. som jag för övrigt tycker e riktigt dålig!!!! Men men.. Sebbe tycker den e bra.. o den vänder väl sig till honom o inte mig..

O sen ska vi se Narnia!! Jag va helt emot att gå o se den när den gick på bio.. men micke tvingade med mig! Och jag blev helt såld.. jag brukar inte tycka om sånna filmer.. det e denna o Harry Potter som jag tycker om! haha :) Sagan om ringern filmerna hatar jag verkligen!!! Några tråkigare filmer finns inte! Det e bara min åsikt! hehe :)

Näe nu ska jag fortsätta o njuta av denna underbara lördag! Ha det så bra gott folk!

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe, jag använder också det andra ordet av chokladbollar, för att dom heter så :P

ah, jag håller me, julkalendern är verkligen inte bra i år! men Melvin är helt såld...

och narnia har vi tittat lite på här hemma med, såg den på bio vi också när den gick. blev positivt överraskad, riktigt bra ju!