måndag 9 februari 2009

7 månader!!

Min lilla tös blir 7 månader idag!! Kan inte förstå det!!
Tänk för 7 månader sen va jag ganska nervös vid denna tiden!! Jag ringde in på förlossningen klockan nio o fick en tid att va inne klockan 12! O blev igångsatt då! O efter en lång dag så kom Emelie 21.16!! Min lilla älskling!

Tänkte på innan.. Amanda va beräknad till idag, o hon föddes den 25e.. o Emelie va beräknad till den 25e o kom den 9e! hehe :) Rättså fräckt.. har inte tänkt på det innan..

Ikväll ska jag på Me&I party hos Josephina! Ska bli kul, nu när vårkläderna kommit.. förra året blev det lite mycke ME&I ett tag.. hehe :) Menvisst det e alltid kul o kolla på kläderna och köpa men det e juh ganska dyrt.. Men men.. nu e det nya kläder! Och vad jag har sett på hemsidan så e dom jättefina!!! Så det ska bli kuligt!!

Idag blev det iallfall skidor! hehe :) herrarna nu iallfall.. det blir damernas störtlopp sen! Ska bli kul o se.. Hoppas det går lite bättre för Anja än vad det har gjort innan! :)

Japp som sagt inte tid o skriva mer.. det e juh skidor! hehe :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla stora tjejen, grattis på 7-månaders dagen :) det går ju så fort...