söndag 22 februari 2009

Slöedagen e här!
Tyvärr åkte man juh upp halv sju idag med.. Töserna vaknar alltid vid den tiden.. inte så kul..
Igår sa jag till Micke att det va hans tur att gå upp med barnen, men då skrattade han bara åt mig o sa att "det får väl du tycka".. suck.. Tack för den.. Ibland undrar jag hur män är funtade!!??! FAttar dom inte att när dom säger vissa saker att dom sårar?
Jaja.. det blev iallfall jag som gick upp med tjejerna.. som vanligt..
Idag ska vi till Höganäs.. Sebbe glömde sin skolväska här så den måste lämnas tillbaka... funderar på om han ska köra själv.. känner inte för att åka iväg..

All snön som föll i helgen är på väg att smälta nu.. suck.. det kom faktiskt riktigt mycke snö.. men nu har vi 3 plus så det e snart borta... När jag såg att det börja snöa igårkväll så trodde jag att vi skulle kunna gå ut idag o åka pulka.. men icke sa nicke!

Amanda har juh släppt Nicke Nyfiken nu och ser istället Pippi Långstrump! Mycke bättre val enligt mig.. hehe:) Men nu har jag sett samma film 3 gånger i rad.. o den börjar bli ganska tråkig nu... får köpa en film till så man kan byta.. hehe :)

Amanda e så snäll.. hon leker så fint med Emelie. Låter henne va med! Nu leker dom med Amandas plast glas o tallrikar.. Emelie tar juh allt i munnen men Amanda försöker lära henne hur man ska äta med skeden på tallriken! hehe :) Det ser så kul ut! Jag e ganska glad att det blev så tätt mellan flickorna, dom leker juh redan så fint ihop och jag hoppas att det kommer att fortsätta så!

Nä, nu ska jag ta och titta vidare på Pippi o pruskiluskan! hehe :)
Ha det gott folk!

Inga kommentarer: