måndag 16 februari 2009

Låååång dag

My little ponny spelet! hehe :)

Resten av dagen känns det som vi bara har väntat.. vet egentligen inte på vad.. Micke slutar nu fyra.. o sen ska vi äta vid fem o sen ska väl Micke köra hem dom stora... Lite tråkigt att dom ska hem.. men men.. Imorron fyller Tilda 7 år!! Stora tjejen nu! När jag träffade Micke hade hon precis fyllt 3år!! Naw! Oh ska se om jag hittar en bild på henne då, o scanna in för hon ser verkligen så annorlunda ut!! Hon va en liten knubbis då! heh e:) Men det e hon verkligen inte nu!! Nu e hon en stor tjej som tar för sig, precis som det ska va!!! Och Sebbe han e 8år! Blir 9 till hösten! Han va bara drygt 4 år när jag o Micke träffades!! Jag spelade in med min videokamera när vi va i hembygdsparken med dom 2.. o så hör man Sebbe, "pappa ska vi kolla på det du har fimlat när vi kommer hem"? hehe :) Han kunde inte prata rent! Han sa inte R bla! hehe:) Men han e oxå stor nu! MEn han har alltid vatt så duktig! Naw kommer ihåg en gång när han stod mot väggen o lutade sig, o så halkade han, o slog svanskotan. Men han ville inte gråta inför mig.. så han sa flera gånger "det gör inte ont det gör inte ont", men sen kom tårarna ändå! Det va väl en av dom första gångerna vi träffades, så han tyckte väl att det va lite pinsamt! hehe :)

Ja, jag skulle lätt kunna tänka mig o ha dom 2 här varannan vecka istället för varannan helg! Men det blir lite långt att åka och lämna o hämta dom i skolan varje dag! hehe :)

Näe nu kommer väl snart Micke... Ha det gott folk!



Jag tycker tiden står helt still idag.. det händer ingenting... Vädret e riktigt trist grått o kallt!!!





Sebbe och Tilda e kvar här idag.. ska hem ikväll.. Amanda va på dagis i förmiddas och då passade jag på o spela lite spel med Sebbe och Tilda så tiden skulle gå.. Både Sebbe och Tila fick juh spel i julklapp, o dom va fortfarande oöppna! Men idag invigdes dom! hehe :) Tilda hade ett my little ponny spel.. väldigt simpelt men det va ganska kul ändå... Sebbe hade ett lite svårare spel.. inte så kul när Tilda inte kunde göra det som skulles... aja.. sebbe hade ett barn alfapet oxå så det spelade vi oxå ett par rundor! Så har jag vatt duktig! hehe :)

Inga kommentarer: