lördag 28 februari 2009

Vilken jävla skitdag/helg.
Tydligen kan jag inte göra nått rätt.. Vad jag än gör så blir nån sårad eller sur eller sjuk eller vad fan som helst! Barnen(inte mina) gör jag juh bara illa.. Sebbe har juh tillomed ont i magen så han får va hemma från skolan när han ska hit.. och det e mitt fel.. såklart! Varför inte? Jag har fått så jävla mycke anklagelser från deras mamma så nu står det mig upp över öronen! Jag hatar denna rollen som jag alltid har älskat att ha innna! En jävla människa kan förstöra så jävla mycke! Konstigt nog får hon bete sig precis hur jävla äckligt som helst utan att nån reagerar!

Vi skulle på tropicariet idag med alla barnen. Det va Tildas födelsedagspresent från oss. Men jag stannade hemma med mina töser. Mår dom så dåligt av att va med mig så ska jag minann hålla mig undan. Då fanns det ingen anledning till att jag skulle med! Micke blev juh sur för att jag inte följde med. Men han måste förstå att det inte kul att få höra all skit som jag har fått ta i flera år nu. Innan har jag blivit irrterad och svalt skiten men nu orkar jag fan inte mer! Amanda blev lite besviken när hon inte fick följa med, och jag e oxå jättebesviken.. hade verkligen tänkt mig en heldag på tropicariet och ha så mysigt med barnen. Jag har aldrig vatt där så jag tyckte det skulle bli så spännande. Jag får åka in själv med mina tjejer nån dag.

Tur jag har mina flickor! Dom mår inte dåligt av o va inärheten av mig iallfall! Jag älskar er två så mycke så det finns inga ord på det! Utan er hade jag vatt noll och ingenting!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men lilla vännen... hur är det med dej ?? vad är det som händer ??kRAMAR emma

Elin sa...

Fy så trist... Jag hoppas det ordnar sig. Ta ingen skit! Du är världens bästa Cattis ju!

Anonym sa...

va? du verkar vara en jättebra "bonusmamma" till sebbe o tilda! ta ingen skit! kram!

Anna sa...

Men nää.. fy vilken människa! STÅ PÅ DIG! Å ta absolut inte nån skit! Kramar till dig :)

Anna sa...

Det roliga med Våra Bästa, e ju att man ALDRIG missar nått.. spelar ingen roll om du missat en veckas avsnitt, du hänger med ändå ;)