söndag 15 februari 2009

hjärtedag + kalas



Igår va det juh som alla säkert vet alla hjärtansdag! Och denna gången tänkte jag att näe, Micke köper aldrig nått till mig så då ska jag inte göra det heller!!! Då kom han såklart hem med en stor fin röd ros!!! Typiskt!!! Men som tur va så skulle mamma hit så jag skickade bud med henne! haha :)




Vi hade juh kalas för Tilda oxå igår. Det blev juh bara mamma o Peter som kom. Men men.. hon fick iallfall lite uppmärksamhet! Hon fick ett fint skärp av mamma o Peter o så fick hon pippifilm från faster (det finns pengar kvar där så vi får hitta på nått med o köpa) o så fick hon 2 jättefina tröjar av farmor.. tyvärr hade tilda växt.. så dom va lite små.. men det va vårt fel som sagt fel storlek till farmor.. Men det ska nog gå o byta! O av oss.. ja vi e så tråkiga så vi kommer inte på nått att ge, så vi tar en heldag på tropicariet nästa gång dom kommer!! Ska bli jättekul! Jag har aldrig vatt där o Sebbe o dom har vatt där 1 gång o det va längesen! Så det ska bli kul!!




Annars har helgen vatt lugn.. sebbe o tilda ska sova här till imorron. Så mysigt :)

Inga kommentarer: