onsdag 18 februari 2009

ONSDAG!!

o det innebär att Greys Anatomy börjar igen!!! Veckan höjdpunkt!!! hehe:)

Det e verkligen den bästa tv serien som finns!! hehe :) Fast jag gillar dom flesta sjukhusserier.. konstigt nog gillar jag inte ER.. fast det utspelar sig i Chicago!!! Där bodde jag ett år efter gymnasiet! Love it!


Iallafall... igår va jago töserna hos Marika, Julia och Vincent! Amanda o Julia e jämngamla! Bara 1 månade mellan och mellan Emelie o Vincent är det 4 månader. Amanda tjatade om Julia hela morronen, hon skulle inte till dagis för hon skulle till Julia! hehe :) Hon e så söt! Dom lekte så fint ihop.. ibland iallafall! hehe :) Aja.. det e juh så med 2åringar.. dom ska ha samma saker. Och julia skyddade såklart hennes saker. Det hade Amanda oxå gjort om dom vatt här! Men när vi gick hem så pratade Amanda om Julia hela vägen hem! Så du behöver inte va orolig Marika! Hon vill dit igen! haha :) Emelie och Vincent låg tillsammans i Vincents babygym! Så gulligt! Sen la vi alla 4 kidsen där! hehe :) Sååååå söta!
Idag ska vi köra till Sandra när Amanda kommer från dagis. Ser att det börjar snöa ute nu, hoppas att det inte fortsätter... tycker inte om att köra i snön.. Aja.. det e väldigt lite just nu...
Sandra har bjödit in oss flera gånger men det har inte blivit av att vi kommit.. har vatt nått alltid.. Men idag ska vi minsann dit! hehe :) På vägen hem tänkte jag ta mig inom Ikea.. och väla.. Ska byta Tildas kläder.. och ska köpa lite smått på ikea.. har fortfarande presentkort kvar där! hehe :)
Näe nu ska jag göra i ordning skötväskan så allt e klart innan jag ska hämta Amanda så vi kan köra direkt.. ha det super!

1 kommentar:

Anonym sa...

kul med kompisar som har barn i samma ålder! själv har jag ingen som är i melvins ålder, förutom en ttjej som är ett par månader yngre, men tjej o kille går inte så jättebra ihop i hans ålder nu, melvin e sååå grabbig! tur han börjar skaffa sej lite kompisar på dagis nu!

åhh, jag vill också till ikea! lööööv that place :D men får inte mä gubben dit..får tjöta lite på mamma tror jag, hehe