söndag 8 februari 2009

Söndag = slappedag!!!

Yes änligen kom slappedan! hehe :)

Igår tittade vi på melodifestivalen.. suck säger jag bara... Så rörigt man kan göra det!! Och jag e juh absolut inget fan av Caroline af Ugglas!! ÖÖÖÖÖÖÖÖÖRK! säger jag bara! Jag får panik bara jag hör hennes namn!
Jag e så knas för jag säger alltid att melodifestivelen blir sämre o sämre.. ändå ska jag se skiten... Jag e väl som alla andra svenskar! haha :)

Idag på förmiddan så gick vi ut o gick en runda.. det va svinigt kallt!!! Vi stannade till vid lekplatsen så Amanda fick leka lite.. vilket slutade med att hn va dyngsur!!! Det va juh såååå vått ute! Den lilla snön som kommit inatt höll på att smälta och grått o tråkigt va vädret... o nu på em har det bivit såååå fint istället!!1 Det e juh klart nu man ska gå ut! Jag behöver ändå gå till affären sen..så det får bli en prommenad dit. Hade tänkt ta bilen, men e det så här fint nr barnen vaknar så får det bli en prommenad till! Inte för att jag tror jag får gubben med mig.. men strunt samma.. jag hittar själv! hehe :)

Oh jag som laddat för o ligg är i soffan o se på damernas störtlopp.. men nähe.. ja det e juh bara uppsjkutet nu till 15..men då har juh mina barn vaknat igen!!! Inte bra alls! :)

Micke har lagt sig där uppe, o han snrkar så emelie vaknar hela tiden.. GUBBE!!! hehe :)

Näe det va allt för idag ha det

Inga kommentarer: