tisdag 26 oktober 2010

Blev så glad idag!!! Fick reda på tentorna och det gick ganska bra!!! Den ordinarie tentan som jag gjorde klarade jag 2 av 3.. och den omtentan jag gjorde klarade jag den ena.. men jag va bara 3½ poäng under G på den andra! STÖRIGT! aja.. så e det! Men jag ska klara mig igenom det oxå! Det bara SKA gå! Jag ska fan visa att jag oxå kan! hehe :) Men det känns som om det går troll i mina tentor.. men men.. så får det va..
Nu har jag iallfall kommit på vad jag ska skriva om i mitt arbete oxå.. försökte hitta artiklar här hemma.. men näe.. hittade inget.. jag får allt ta mig till skolan imorron och fixa det där.. Jag e så kass på vetenskapliga artiklar! Jag fattar typ nadda!
Men skit i det.. det ska gå det med!

Nu e det bara denna och nästa vecka kvar på denna kursen sen ska vi ut på praktik. Det ska bli kul och praktisera. Jag gruvar mig mest för tiderna.. I o med att praktiken e i Halmstad så blir det väldigt tidiga mornar och väldigt sena kvällar... jaja.. Jag vill väldigt gärna ha mitt schema.. men men.. får väl se när det dyker upp...

Mina små goa tjejer sover gott i min säng nu :) Emelie smög dit nästan direkt efter att hon lagt sig.. o för en halvtimme sen kom Amanda upp o va kissig o sen ville hon lägga sig i min säng.. Det gör inte så mycke! Tycker det e väldigt mysigt när dom sover hos mig.. menjag vill gärna att dom somnar i sin egen säng iallfall!
Igår tog Emelie dagis foto och idag va det Amandas tur :) Lääääängtar tills man får dom! :)
Alltid lika spännande!

Vet ni.. sen jag va på atlasprofylaxen så har jag inte haft huvudvärk en enda gång!!!! Fattar ni hur skönt det e?!?! Innan hade jag huvudvärk varje dag!!! ´Jag överdriver inte.. jag hade verkligen huvudvärk varje dag.. och migrän minst en gång i veckan... det e helt underbart och slippa! Jag hoppas att det fortsätter så här! :)

O sist men inte minst! GRATTIS till min lilla Amanda på namnsdagen!!! Hon fick ett litet choklad! Självklart fick Emelie oxå ett :)
Nu ska jag ta och lägga mig i sängen o läsa lite.. Ha det så bra gott folk!

Inga kommentarer: