fredag 15 oktober 2010






F R E D A G ! ! ! !
Äntligen är det fredag!!! Det e så skönt att denna veckan e över! Så underbart skönt!

Igår va det min mosters begravning.. Det e alltid jobbigt med begravningar. fytusan.. men det e så skönt att det e över!

Efter begravningen åkte vi till resturangen som Susanne och Marianne har. Där åt vi smörgåstårta och kaffe och kaka. Skönt att få sitta ner och prata lite.

Vid 17 tiden va vi redo att köra. Vi körde hem Conny o Sofie och sen körde vi ut till kyrkogården och tittade på blommorna. Jättefina blommor. Och konstigt nog så låg Bertils och Gunvors blommor brevid varandra. Dom begravdes juh på olika dagar och Bertil begravdes i cermonihallen och Gunvor i kyrkan.. Och dom har juh olika efternamn så jag tror inte att dom som lägger ut blommorna visste att dom va syskon. Men det va väldigt fint! :)
Den rosa blomserbuketten är från oss till min moster och den mer höstfärgade e vår till min morbror.
Det va 2 fina men jobbiga begravningar. Och jag tycker det e så skönt att det är över. Och nu hoppas jag verkligen att jag slipper gå på begravningar på väldigt väldigt länge. Tycker jag gjort min beskärda del av det hela!
Inatt har jag sovit som en stock!!! Töserna har oxå sovit bra inatt! Riktigt skönt att få en helnatts sömn.
Jag lämnade barnen på dagis halv nio och nu ska jag sätta fart med skolarbetet så jag kan fira helg sen :)
Denna helgen ska jag bara va hemma med töserna. Ska blir riktigt skönt med en hemma helg!
Näe nu ska jag ta tag i detta! Jag ligger back som tusan och jag måste hinna ifatt min grupp :)
Ha en bra dag alla!!!

Inga kommentarer: