lördag 9 oktober 2010

Först o främst, stort TACK för alla fina kommentarer!!! Jag blev verkligen jätteglad!!! Tack till er alla!! Tentan gick nog bra tror jag iallfall! hehe :) Det kändes bra!!! Så jag hoppas hoppas hoppas! Och vet ni, även om det inte gör det.. så klarar jag den nästa gång!!!!! hehe :) Jag ska inte ge upp!!! Jag vill juh bli sjuksköterska! Och det SKA jag bli! :)


Igår kom mamma och hämtade mig, vi körde till Ikea. Först åt vi och sen bara strosade vi omkring.. skönt att gå där utan barn.. inga som bara sprnger ifrån mig hela tiden! hehe :) fast det e mysigt med barnen oxå, men ja.. ni fattar... Jag köpte en lampa till hallen där uppe.. O sen gick jag och drömde om allt jag ville ha :) Man ska aldrg sluta drömma! :)

Så körde vi till kyrkogården.. fixade till mormor och morfars grav.. och tittade på skogsminneslunden där min morbror ska ligga.. vet inte om min moster kanske oxå ska ligga där... Men det va iallfall väldigt fint där!!!


Sen sov jag hos mamma.. skönt o sova borta ibland.. sen körde jag till Halmstad och gjorde tentan.. och efter tentan blev det en runda till Helsingborg och hämtade bror min, o vidare till Höganäs.. o där packade vi(eller läs Conny och Peter) in alla brädor i ett släp o sen körde vi vidare hem till mig.. och ut med alla brädorna igen.. in på min altan så nu har jag trätrallor på altanen!!! Jättefint blev det!!! E verkligen SUPERNÖJD!!! Tack Conny och Peter för hjälpen! Och tack till mamma och Peter för trallorna! :)


Resten av kvällen ska jag spendera i min soffa... Imorron kommer mina små troll hem igen!! Saknar dom sååååå mycke!!!
O morrondagen blir oxå väldigt lugn. Nästa vecka e det desstu mer.. usch tvi o blää.. Vill bara att det ska bli fredag så allt e över...
Näe nu blir det soffläge! :) Ha en fortsatt skön lördag! Kram kram

Inga kommentarer: