lördag 23 oktober 2010

Sitter och väntar på att en kompis ska komma och hämta mig nu! :) Ska bli så kul o umgås!!! Blir kanske en bio tillomed ikväll!! :) Ska iallfall bli kul! Man får passa på när man e barnledig! :)
Saknar mina små troll.. här e så tyst när dom inte e hemma.. Men jag sov som en stock inatt.. sov till halv tio imorse! Men jag behövde väl sova ut då :)
Idag sålde jag min sängstomme oxå! :) Skönt o bli av med den! Och få in lite extra pengar! Det behövs! :)

oh snart e det jul!!! Jag läääääängtar så! :) Älskar julen! Så mysigt! Va nere i källaren igår o såg alla julsakerna i kartongerna! Snart snart så får man ta upp det och sätta upp ljusstakarna och stjärnorna! Dom allra flesta julklapparna e färdiga skönt!

Näe nu ska jag göra ve mig! :) Ha en bra dag, det ska jag ha ;) Kram kram

Inga kommentarer: