tisdag 5 oktober 2010

Idag har äntligen stygnen tagits bort!!! Riktigt skönt att bli av med det stora bandaget. Nu e det bara en liten plåsterlapp över. Och det skulle sitta kvar till freadg eller löradg, men det håller redan på och trilla av.. hmm.. jaja.. får väl se hur länge det sitter... hon satte stripes under så det e ingen fara.. men det gjort jäkligt ont och ta av stygnen!!! Men men nu e det gjort iallfall! :) Känns bra! men jag har tappat lite styrka i handen.. men det kommer väl tillbaka.. inte så konstigt när man knappt har använt handen på 2 veckor...
Amanda och Emelie va med mig hos DSK, och Amanda tyckte det va jätteintressant, hon satt med näsan ner i såret och kollade på när hon klippte upp stygnen! hehe :) Hon kanske oxå ska jobba inom vården hehe :)

Jag får inte riktigt ihop dagarna... jag tycker det e onsdag idag... men det e juh bara tisdag.. vilket e skönt!!! Ikväll ska jag bara plugga plugga plugga! För nu ska jag fan i maj klara farmakologin och immunologin!!! Jag har fått låna Sofias anteckningar och jag tycker dom e toppen!!! Självförtroendet e på topp! haha :) Sen slåss man ner till marken igen på lördag! haha :) Men men.. det e juh då det! Imorron ska töserna på dagis igen.. Tack tack och åter tack till dagis som tar emot töserna!!! Så då ska jag till skolan en runda! Och så ska vi ha grupparbete! Jag e superglad att jag kan åka imorron, för nästa vecka ska jag på begravning tisdag och torsdag och det e precis dom dagarna som vi har skola nästa vecka... typiskt... men jag vill gå på begravningarna.. Det går minsann före skolan!

Annars e jag så fruktansvärt trött!!! Jag vill bara sova sova sova... men det kan man inte göra... Igår städade jag o här va så fint, men nu ser här ut som F A N igen.. suck...

Näe nu ska jag mysa med mina underbara små tjejer!!!

Inga kommentarer: