onsdag 27 oktober 2010

Igår fick jag veta att jag klarar Farmakologin!!!!!! OCh att jag klarade 2 av 3 delar på samhällstentan! Och den delen jag inte klarade ska jag minsann klara av! Så e det bara! Det vet jag! Jag blev så Jäkla glad rent ut sagt!!! hehe :)
Tackar Sofia för att hon lånade ut sina anteckningar till farmakologin!!!

Idag va vi en runda i skolan och sökte artiklar.. jag hittade en del iallfall.. får hoppas dom e bra..Imorron ska vi ha seminarium.. jag hatar o stå framme och prata... men det måste vi göra imorron! Vår grupp fick en svår artikel och läsa och förstå.. jäkla krånglig engelska! jaja. det ska gå det med.. bara vi överlever morronen så! :) och det ska vi göra :)

Jag undara om Amanda håller på att bli sjuk.. hon va lessen på dagis när jag hämtade henne, det brukar hon aldrig vara.. fröken hade försökt prata med henne men inte riktigt lyckats.. och jag fick inte heller ur henne vad det va... sen blev hon lessen när vi kom hem oxå.. Sen sa hon att det gjorde ónt när hon kissade en gång.. men sen sa hon inget nästa gång.. hmm... hon vaknade för nästan en timme sen o va lessen och genomsvettig.. jag hade fönsret öppet så det va riktigt svalt i rummet... hon får inte va sjuk imorron...

Emelie vägrara numera att ha trosor på sig.. nu ska hon ha blöja.. hon e fortafarande illröd i rumpan sen söndags.. FAN säger jag bara.. hon vill inte heller kissa på toa längre.. Jag har försökt smörja, dagis har påpekat att hon är väldigt röd oxå och dom smörjer henne.. men hon har nästan sår i rumpan.. jag byter blöjan som en galning på henne för att hon inte ska gå blöt.. det hade vatt bra om hon hade velat gå med trosor eller nakenfis men det vill hon inte..

Jaja nog om detta... nu ska jag plugga lite.. ha det så bra gott folk!

Inga kommentarer: