torsdag 28 oktober 2010

Sitter och ser på Rosa bandet galan. Tänk om man bara hade haft gott om pengar så man kunde skänka pengar dit!! Tycker det är en hemsk sjukdom! Ingen ska behöva drabbas, och jag blir så fruktansvärt berörd av alla dom öden som visas.. bla visade dom ett repotage om en ung kvinna som fick bröstcancer efter att hon fött barn... tyvärr klarade hon sig inte.. jag vet fler sånna fall och det e hemskt! usch ja... min släkt e ganska drabbad av cancer.. inte just bröstcancer.. jäkla sjukdom..

Idag hade jag seminarium i skolan.. det gick helt OK. Tyckte vi gjorde ett ganska bra jobb! hehe :) Oki andra va lite mer serösa och hade gjort power point och sådär.. men nehe så gjorde inte grupp 2.. men jag va noga med och påpeka att vi va duktiga iallafall haha :)
Nu ska det bara skrivas ett jäklans arbete oxå.. jajaj.. det ska göras.. och just för tillfället e jag ganska lugn över det hela.. snälla påminn mig om detta lugn på onsdag nästa vecka när jag sitter med full panik för att jag INTE ens har påbörjat arbetet som ska va inlämat på torsdag nästa vecka... haha :)

Veckan efter det e det dax för praktik.. det ska bli kul.. men jag oroar mig för tiderna.. jag har inte fått schema ännu.. men jag e väldigt orolig för barnens dagistider.. Jag mår riktigt dåligt över det... Jag tror juh dock att min mamma kommer hjälpa mig en del iallfall... Jag e EVIGT tacksam för min mamma!!!

Nu ska jag krypa till kojs.. Sov gott gott folk!!
Kram kram

Inga kommentarer: