fredag 1 oktober 2010

FREDAG!!!
Och tentadag... Vid tjugo över sex fick jag ett sms av Sofia som skrev att hon skulle köra till skolan idag!! Gissa om jag blev glad!! Jag va lite sen och kände att jag inte skulle hinna med och äta frukost, men så fick jag juh extra tid så det va perfekt!!! Halv åtta hämtade hon mig och vi körde till Halmstad. Vi hann inom Maxi och köpte lite gottis! Dom hade juh faktiskt lösgodis för 4.90!! Då måste man juh passa på! hehe :) Köpte hem lite till kvällen!
Klockan 9 böjade tentan, och jag tyckte faktiskt att det gick bra!! Så håll alla tummarna!!!!
Sen fick jag åka med Sofia hem igen! Eller ja till Helsingborg. Där hämtade mamma, Peter o töserna upp mig. Så körde vi ut till Kungshult och hospice. Min moster dog igår.. och mamma skulle dit och "titta på henne". Peter stannde ute i bilen med töserna så gick jag o mamma in. Hon va jättefin! Fast så mager och liten har jag aldrig sett min moster. Men jag tycker det e väldigt skönt att hon har fått ro nu.

Barnen somnade gott redan vid 19 tiden. Jag trode inte att Amanda skulle somna så tidigt för hon somnade i bilen, men det gick så bra! :)

Nu ska jag sätta mig i soffan o bara finnas till :)

<3 sov gott morbror Bertil och moster Gunvor <3

Inga kommentarer: