tisdag 12 oktober 2010

Idag har det vatt en lång och tung dag... 7.30 va jag på dagis och lämnade barnen.. och tog sen bussen hem till mamma.. vi åt frukost och sen körde vi till Helsingborg. Vid kyrkan mötte vi mina systrar och min bror och mina kusiser och andra som skulle på begravningen. Begravningen va i cermonisalen. Vilket innebar att det inte va nån präst eller något religöst alls. Det va en jättefin begvravning. Min kusin höll ett jättefint tal till sin pappa. jag tror inte det va ett öga som va torrt då.
Det e så tungt och jobbigt med begravningar.. och jag tyclte det va så jobbigt att se min mamma så lessen. Samtidigt som jag tyckte det va skönt att hon nu fick reagera på att hon förlorat sin bror och även sin syster...
Efter begravningen gick vi en runda till den nya minneslunden där både min mobror och min moster ska ligga. Den e jättefin! Vi gick oxå en runda till mormor och morfars grav och tittade..

Efter det hela åkte jag o Camilla hem till mamma.. vi tog en fika och jags omnade en stund i soffa.. Mamma åkte med mig hem.. och va passade barnen medans jag gick på föräldramöte..
Efter mötet så va jag dum och frågade om Micke hoppade mötet(verkligen skrev inget annat) och då fick jag till svar att det för fan inte va hans fel för jag hade inte berättat hur det skulle bli idag.. suck.. han e juh bara 40 år! Ta reda på nått själv! Tack för att du har en sån försåelse för att jag har haft en skitdag!!! Och som sagt du e faktiskt 40 och kan skriva ett sms själv och fråga! Men skitsamma.. men det va verkligen inget jag behövde just nu!

Nu ska jag försöka sova inatt..och sen ska jag varva ner imorron och ladda för nästa begravning.. men behöver verkligen rikligt med energi för o palla med en begravning.. det har jag märkt idag!!! Gissa om jag längtar till freadg och allt e över!!!! Denna helgen ska jag va hemma med mina barn o bara samla en massa energi!!! Jag älskar mina underbara barn!

Nu ska jag sova.. Kram på er alla!

Inga kommentarer: