måndag 4 oktober 2010

Först o främst vill jag säga ett stort GRATTIS till Matte som fyller 21 och till Lina som fyller 27 idag!!! Hoppas ni får en superbra dag!!!!!!!!

Idag har vi firat kanebullensdag, vi köpte varsen kanelbulle nere i stan och sen gick vi till lekplatsen och lekte lite... det e juh så störigt för Emelie e hur pigg som helst... Bara dom där dumma blåsorna.. ska ringa dagis imorron o höra.. för det känns inte kul o va här hemma när jag missar så mycke från skolan... önskar ännu en gång att vi hade vatt 2 föräldrar o ta hand om barnen när dom e sjuka.. men men..

Idag har jag iallfall hunnit städa lite.. dammsugat och tvättat golven... men det e lika mycke sand här inne igen.. Töserna springer in och ut hela tiden.. men vad tusan gör det??!??! Det e bara lite grus... hehe :)

Imorron ska jag ta stygnen på handen!!! Ska bli sååå skönt!!!!! För nu harg verkligen tröttnat på detta skitet! hehe :) HAr inga speciella promblem från handen..mest att det e otympligt.. och det spänner i stygnen..

Näe nu ska jag förbereda maten lite.. blir farmos mat som Amanda säger! haha :) Bara för att farmor gjorde det i somras när hon va nere! Potatisgratäng med tacoköttfärs!!! SMASKENS!!!!!

Inga kommentarer: