lördag 16 oktober 2010

lördag, men ingen sovmorron! aja det hade jag inte räknat med heller.. Amanda vaknade 5.30 och blev jättearg när jag sa att det fortfarande va natt.. suck.. men tillslut somnade hon om igen.. tack o lov.. men kvart i sju vaknade hon och lyckades väcka emelie..
Båda töserna e täppta i näsan och hostiga på nätterna.. synd om dom.. hoppas det går över snart snart snart!!

Idag ska vi gå en runda till biblioteket och lämna tillbaka och låna nya böcker. Jag börjar tröttna på dom böckerna som vi lånade förra gången :) Barnen hade nog kunnat ha dom hur länge som helst.. hehe :)
Och sen blir det en runda till affären! Amanda e väldigt medveten om att det är lördag och då e det lördagsgodis! haha :) Hon e så rolig! Emelie e utan blöja så fort vi e hemma nu! Och det går bra! Jag litar inte riktigt på henne när vi e ute.. och skulle hon kissa på sig när vi e ute så blir hon så kall.. så ute får hon ha blöja..

Näe nu ska jag klä mina små töser för o gå mot stan snart! Ha en skön dag!
Kram Kram

Inga kommentarer: