onsdag 13 oktober 2010

Inatt vaknade Emelie klockan 4 och va supertäppt i näsan och hostade som bara den.. sen låg hon o vände och vred på sig men kunde inte somna om.. stackaren.. vid 6 tiden vaknade Amanda oxå.. och va lika täppt och hostig... hämtade lite nässpray och vatten till dom.. och tillslut somnade dom om en liten runda.. vid kvart över 7 ringde klockan och det va dax att gå upp.. då va man nte så pigg! haha :)
Mamma sov här så jag kunde köra barnen upp till dagis. Skönt och slippa gå.. det e juh riktigt kallt nu på mornarna.. Idag va det bara 2 grader när vi gick hemifrån.. så det vara bara att skrapa rutorna..

Töserna va på dagis till halv tre.. när jag hämtade dom va jag tröttare än tröttast..hade dessutom migrän så det skrek om det.. vilket fröknarna såg, och frågade hur det va med mig.. dom vet att det e en hel del runt om mig just nu.. vilket e skönt.. jag har verkligen ett kanondagis! Inga prblem med och ställa upp där inte.. Imorron e det begravning igen.. och jag vill juh inte ha barnen med mig dit.. och det e en sen begravning och sen e det mat efter det.... så töserna kommer va på dagis mellan 10.30 till 20.00.. Jag hoppas bara att dom håller sig friska.. Annars vet jag inte vad jag gör.. har ingen annan.. inte lönt o fråga "nån".. han blir juh sur och arg för minsta man säger dit.. suck..

Skitsamma.. Men jag behöver inte den skiten oxå just nu.. Tur jag har mina underbara tjejer som ger en så mycke energi! :) Mamma älskar er över allt annat!!!!!!!!!! Glöm aldrig det!!!

Inga kommentarer: