lördag 18 september 2010

Äntligen har försäkringskassan vaknat! Nu ska jag få pengar för dom dagarna som jag va hemma med Amanda i Juni!!!!!! Så på måndag kommer det in nästan 1700 till!! Svider det????
Näe inte hos mig iallfall! Det passar bra nu, då får jag tillbaka pengarna som jag spendarde på korten! :)
Oh jag läääängtar till Ullared nu! Det ska blir riktigt roligt! Ska handla en MASSA då! Ska försöka få alla julklapparna inhandlade! skönt skönt skönt! Jag hatar o va ute i december o leta julklappar... då e alla ute o letar o näe det vill jag undvika till varje pris! :)

1 kommentar:

Angelica sa...

faen, skrev just en kommentar, men den gick inte fram...nåväl...

härligt med lite extrapengar, det är aldrig fel :)

ska du till ullared igen? va inte du där nyligen ;P vill ju också dit, alla ska dit nu verkar det som...alla utom jag :P men ja e för fattig för att åka dit nu, man vill ju gärna ha endel att röra sig med när man besöker gekås ;)