tisdag 21 september 2010

Imorse fick jag erfara att d minsann inte är så lätt att klä på sig med bara en hand!!! o speciellt att ta på sig en bh med bara en hand!!! haha :) o sen byta blöja på emelie!!! men det gick bra! Tur man har en helt underbar Amanda somhjälper mig med ALLT! hon e så snäll!!! Det gick bra o gå till dagis o det gick bra o lämna.
jag hade hemmastudier så jag gick hem o läste lite.... madde ringde o vi bestämde date efter att jag hade hämtat töserna. så vid 14.30 kom dom hit. Vi fikade o pratade! Vi hade en hel del o prata om!!!!! Som vi har skrattat!!!!! Men det fanns juh en hel del o skratta åt oxå!!! ;)
Vid halv sex begav dom sig hem igen.. o jag badade o la tjejerna. sen har jag mest suttit här i soffan o slöat...
nu ská jag snart gå upp o lägga mig...

Inga kommentarer: