torsdag 30 september 2010

Imorron e det tentadag igen.. fasen vad det går fort mellan tentadagarna!!!! Tentaångesten har infunnit sig... Men som jag har lärt mig genom att plugga så har vi en massa försvarmekanismer som ser till att jag inte överöser mig med enorm ångest! :) Jag hoppas på det!

Jag har huvudvärk idag... jag sitter o spänner käkarna hela tiden... vet inet varför men gör det... därför jag får ont i huvudet alltid.. jag sover väldigt ofta med spända käkar... måste sluta med det! hehe :) Lättare sagt än gjort!

Barnen e hemma hos min mamma.. det e skönt för jag kan plugga i lugn o ro, men samtidigt saknar jag dom.. men det e skönt för dom o slippa gå up klockan 5 imorron... o på tal om det så måste jag ringa dagis o säga att dom inte kommer imorron...

Oh jag vill så mycke men kan inte! Oh jag hatar detta... nästa kurs ska vi skriva ett vetenskapligt arbete.. jahapp ännu en sak som INTE är min stora grej... Jag använder mig inte av sånna ord som det ska skrivas med där.. jag vet juh hur stressad jag va i den första kursen när vi skrev ett sånt arbete... MEN ingen tenta i den kursen! haha man måste se det positiva.. sen e det dax för praktik. Det ska bli kul, men samtiidgt väldigt väldigt jobbigt...

Idag ringde dom från jobb o frågade om jag kunde jobba på lördag.. jag hade så gärna velat!! För jag BEHÖVER pengarna!!! Men det e min helg med barnen, plus att jag fortfarande har handen i massa bandage.. FASEN OXÅ!!!!! Ja inte mycke o göra.. nu ska jag ta och ringa dagis o sen ska jag komma på vad jag ska äta idag.. o sen ska jag läsa lite till, fast jag har sagt att jag inte skulle göra det.. men det ska jag göra Lite till ska jag kolla! hehe :) Fast jag tror inte jag lär mig mer än vad jag kan redan...

1 kommentar:

Marie-Louise sa...

Lycka till på tentan!
Kram / Marie-Louise