onsdag 22 september 2010

idag e jag trött... emelie har vatt lite orolig inatt.. o imorse trode jag verkligen hon hade feber... hon kändes varm o va trött o hängig... tog tempen i örat, o den visade 38.2.. suck.. men så tog jag i rumpan sen eftersom den i örat e lite konstig... o då visade den i rumpan bara 37.1 o d e ingen temp.. hon piggnade till rätt snabbt o kändes inte varm mer sen.. så jag lämnade faktsikt dom på dagis... har försökt o plugga lite nu medans dome e där.. lite svårt eftersom jag tycker det e sååå trist,... eller vissa avsnitt som kris o krishantering e roligt!! men sociologin e mindre kul... men det ska in!!!

Efter dagis har jag lovat amanda att vi ska gå till skogen :) Jag har lovat henne det länge nu, men när det har blåst så mycke så jag har inte velat ta mig in i skogen.. vill inte gärna ha ett träd över mig hehe :) tänkte ta mig lite fika så vi kan sitta där o ta en lite fika tillsammans :) mysigt mysigt!!!!

Inga kommentarer: