tisdag 28 september 2010

Dåså slänger jag ut inlägg nr 350 nu :)

just nu e det en massa tråkigheter i min familj.. min morbror dog i söndag. Han va juh till åren, men det va ändå oväntat.. min moster ligger på hospice och har bara dagar kvar o leva.. hon har caner iprincip hela buken.. Det har gått fort där med.. i mitten av augusti opererades hon för första gången och dom såg hur mycke cancer det va.. dock hade man goda utsikter då.. men sen blev det bara värre o värre.. o som sagt nu ligger hon på hospice... Jag ska inte påstå att jag har haft jättemycke kontakt med nån av dom. Men trots allt morbor och moster, och dom har alltid funnits.. det e bara konstigt... o tycker speciellt synd om min mamma, som faktiskt kommer att förlora 2 syskon på så kort tid...

Ja som sagt en del tråkigheter....
Men igår gjorde vi nått kul i allt det tråkiga!!! Mamma, Conny, Josphina och jag åkte till Ullared!!! Så roligt vi hade!!! Dom kom o hämta mig på skolan, och sen bar det av!!! Såååå roligt vi hade! Shit vad jag shoppade! hehe :) Men nu e julklapparna KLARA!!!!!! Amanda fick en hel del kläder dessutom!!! Det va verkligen nödvändigt!!! Och så tacksom hon e o handla till! Allt jag visade för henne sa hon "oh så fint mamma" "du e snäll mamma" Då känns det så roligt o handla till henne när hon blir så glad! Självklart fick emelie oxå lite kläder! Och hon blev lika glad hon! Jag hade tänkt att emelie skulle få det mesta av kläderna i julklapp, men eftersom jag nte riktigt tänkte klart så köpte jag storlekar som hon har nu... om 3 månader så har hon växt ur dom.. hon växer juh som bara den nu för tiden....

Imorron e det tandläakren för Emelie och sen e det föräldramöte på dagis... Tycker jag känner mig så gammal när jag ska på föräldramöten... hehe :)

Nu ska jag plugga lite.. tenta på fredag...

Inga kommentarer: