tisdag 7 september 2010

Tisdag tisdag.. Idag hade vi föreläsning mellan 12.15-15... Innan förläsningen hade vi grupparbete.. Vi har 2 seminarium denna veckan!! Det e inte illa kan jag juh säga!
Föresläningen va nog en av dom som jag fått minst utav.. men samtidigt va det roligt o tänkvärt... Just nu håller vi p med sociologi.. ja det e precis lika flummigt som det låter!! O idag va det genusperspektivet. Intressant, MEN flummigt!! haha :)

Morronen idag började bra. Jag o Amanda busade o hade hur kul som helst. Men så frågade hon vem som skulle hämta henne idag o jag sa att det va jag.. då blev hon skitsur.. sen blev hon arg för att vi skulle gå till dagis.. hon ville åka bil.. jag har juh ingen bil... Jag fick mer eller mindre släpa henne hela vägen till dagis. Riktigt jobbigt... Smsade Micke sen o frågade om han kunde hämta dom.. o det gjorde han ! Tror töserna tyckte det va kul! O jag e glad att han tog sig tiden!
Men du vet juh vad jag tycker eller hur??? Jag blev lite besviken men det vet du redan.. så jag behöver inte säga mer..

Imorron e jag ledig o töserna oxå! Vi ska träffa Babyland o Elly!!! Ska bli riktigt kul!!! Det va längesen sist!!!! :)

Nu sover mina små änglar o jag sitter o kollar på idol,... jag tycker det e kul med uttagningarna, sen bryr jag mig inte om resten.. hehe :)

Inga kommentarer: