fredag 17 september 2010

FREDAG!!!!
O äntligen e denna veckan oxå slut! Jag har vatt hemma från skolan hela veckan.. Jag blev superförkyld i tisdags o i onsdags låg jag nerbäddad hela dagen! Mamma hade tatta hem barnen till sig så jag verkligen kunde vila! Vilket va toppen!!! Jag slängde i mig en massa Ipren, nässpray o halsstabletter! Allt för att bli frisk! JAg ville så gärna åka till Malmö på torsdagen!

o jodå jag lyckades piggna till.. Så utrustad med Ipren, nässpray o halstabletter åkte jag med Marre ner! Och först fick vi vänta i drygt en timme! Sen blev det sminkning och sen ännu mer väntan! O sen va det dax!!! Vi fick byta om och sen fotas! Det va verkligen SUPERKUL!!!!!!!!!!! Det togs 50 bilder på oss var! Och vi hade 3 ombyten var oxå. Tyvärr va juh bilderna rätt dyra.. men men.. jag köpte 10 st och fick en på köpet eftersom jag gav 10 nummer till dom.. så 11 bilder kom jag hem med! Och 1650kr fattigare!!! Japp det va vad man fick betala för 10 bilder på en cd skiva!!! Men jag fick en superolig em/kväll!!!!
Bilderna ligger på min bilddagbok! :)

Jaha fredag idag.. Töserna ligger... och jag tänkte slappa idag för o sen fösöka plugga i helgen.. men så insåg jag attd et va typ INGENTING på Tv ikväll.. idol, men inget annat.. så jag ska försöka komma ifatt vad jag missat under veckan...

Ha en superbra helg gott folk! Kramar

Inga kommentarer: