lördag 18 september 2010

Idag har vi haft en mysdag! Jag vaknade vid 4 tiden o kunde inte somna om förrän klockan va halv sex.. Som tur va så sov töserna fram till 8! Så jag fick sova lite extra iallfall :)
Vi mös på morronen, och sen vid halv elva tiden kom Marre hit. Vi gick en runda ner till stan. Gick lite i affärerna och sen hem igen! :) Det blåste juh full storm ute!!! Jag MÅSTE till Ullared snart så jag får en vinterjacka!!!!
Annars har vi bara vatt hemma och tittat på filmer som vi spelat in! Amanda tycker det e superkul o se sig själv när hon e liten! hehe :)
Inser att Emelie ligger ganska långt efter Amanda i talet.. när Amadna va i Emelies ålder så pratade hon mycke mer... Men men.. det kommer nog! Hon pratar juh på mycke nu, men det mesta e juh så att vi som e närmast vet vad det betyder.. jag menar hur många vet vad Meme e för nått??? Det e Amanda... Det e minsann inte så lätt o fatta om man inte vet det...
Aja.. nångång pratar hon med ;)

Näe nu ska vi se på Nicke Nyfiken!

1 kommentar:

Angelica sa...

skönt att du fick sova lite där...här har vi blivit bortskämda med att minnéa sover till bortåt halv elva på förmiddagarna :P så när syskonen är borta, får vi iaf sova, annars vaknar maja tidigt... iofs vaknar ju lillan om nätterna, men skönt att hon sen kan sova ganska länge om mornarna :)

det där med talet, det kommer! maja har också enhel del ord som bara vi närmsta förstår. men det kommer sen det med :)