söndag 12 september 2010

Söndag, o idag e jag riktigt trött... Känner nu att jag verkligen hade behövt en sovmorron.. töserna vaknade vid 6 tiden... vilket jag inte alls tyckte va kul... Men men.. Dom ringde både i fredags o lördags fråån jobb o frgade om jag ville jobba.. vill vill.. men då måste jag ordna barnvakt o jag orkade inte hålla på med det.. jag hade juh tänkt att dom helgerna töserna e hos Micke så skulle jag kunna ta iallfall ett pass.. men det skiter juh sig hela tiden.. Så denna helgen har det verken blivit vila, jobb eller pluggande... jag hinner verkligen ingenting...

Jaha. idag ska vi till Conny e tanken! :) Det ska bli kul! Har inte träffat lillfisen på länge nu! :) Så det ska bli riktigt kul! Töserna ser framemot o träffa dom oxå! Vi ska åka bussen dit så det tar sin tid.. Jag önskar verkligen jag hade en bil... Men jag har tyvärr inte råd med en bil... Men det hade vatt så skönt att slippa g till dagis varje dag.. Den senaste veckan har det tatt 50 minuter för oss o ta oss till dagis! Det e för lång tid enligt mig iallfall.. O det e ständigt en massa bråk under denna tiden...

Näe ni nu ska jag ta o hoppa i duschen o göra ve oss för en Helsingborgsresa :)

1 kommentar:

Angelica sa...

oj 50 minuters gångtid till dagis...ja det var lång promenad till dagis, förstår att du saknar bil!

här tar det tio-femton minuter till dagis, tjugo minuter kanske med ungarna...det är mer lagom :) finns det inget dagis närmre?