fredag 17 september 2010

Jag blir så trött!!!!!!!!!!! Så fort jag gör nått då ska "nån" alltid kommentera nått dumt! AVUNDSJUKA kallar jag det! För att jag har pengar att hitta på nått!! Det e mina pengar! Jag gör väl vad jag vill med dom??? När jag väl har pengar så vill jag kanske kunna unna mig nått!!! För att du aldrig kan göra det e väl inte mitt fel??!?!?
Varenda jäkla månad lägger jag pengar till barnen! Varje månad behöver dom nått nytt ocg det får dom! Dom får minsann ALLT o lite till vad dom behöver! Dom fick precis skor! O nästa vecka blir det vinterkläder! Så kom inte o säg att jag slarvar bort mina pengar! O om jag då gör nått för MIG så e det väl för fan inte fel?!?!? Fan va arg jag blir!
Så nu fick jag det ur mig! Nu ska jag fortsätta plugga!

1 kommentar:

Angelica sa...

va? :( usch vad onödigt, vem är det som kommenterar något sånt? förstår dig precis...jag lägger också bara pengar på barnen, det lilla jag kan varje månad...nästan aldrig unnar jag mig själv något. men ibland måste man unna sig själv också, och det är vi mammor värda! :) förstår inte varför det skulle vara fel??