lördag 11 september 2010

Lördagmorron, töserna sover fortfarande :)
Jag vaknade 6.30 o kunde inte somna om.. det e rätt skönt att få va vaken en liten stund själv innan töserna sätter fart på en :)
Ännu en regning dag... det innebär att det kommer va en MASSA folk på Väla! O där inkluderas Marre, töserna o jag!! :) Tanken e att vi ska hitta lite kläder tills att vi ska på modell för en dag! :) Amanda blev helt lyrisk när hon hörde att vi skulle till väla! Hon älskar väla! haha :) Det e inte bra om hon redan som 3åring älskar väla! Hur ska det bli om 10år?????? Bäst jag börjar spara nu :)

Sen blir det hem o mysa! :)

Igår fick jag ett ryck o började baka kanelbullar.. vet inte vad som hände riktigt... men men.. nu har jag iallfall en massa kanelbullar i frysen.. så nu kanske man kan få lite besök nångång?!?!? hehe :) Töserna hjälpe oxå till, iallfall lite i början, sen tröttnade dom!

Nä nu ska jag äta frukost! Ha en skön helg alla! Kram Kram

1 kommentar:

Angelica sa...

hade jag bott närmre hade jag kommit på besök med barnen, o fikat på dina kanelbullar! :)

vad är väla? är det ett köpcentrum? hoppas ni hittar massa fint iaf :)

sv: nä det är inte så fint såret, men ännu fulare har det faktiskt vari, vilket var när jag blev inlagd...tog inget kort på det då, var ständigt väl omplåstrad om magen då.. dessa bilder är ändå ganska ok, om man jämför med då.

tack, ja det tar sig, sakta men säkert iaf :P ännu mer ska väck när jag kan börja promenera ordentligt sen med :)

tack detsamma, hoppas ni får en mysig lördag!