lördag 25 september 2010

helg igen! Skönt o va ledig. denna helgen är töserna hos Micke.. det e skönt o va hemma själv, men samtidigt så saknar jag dom hela hela tiden!!! Här e för tyst... dagarna e så låååånga...
Det va inte jättekul o lämna töserna igår heller eftersom Amanda blev jättelessen när hon fick klart för sig att det kommer va 2 stora hundar hos Micke i helgen... hon e juh livrädd för hundar.. o när jag skickar sms till micke får jag inte det bästa svaret direkt... blev jäkligt lessen när han gör så... Men fick sms på kvällen om att allt gick bra o till o med en ursäkt för vad han skrev innan... får hoppas han menade det...
Jag längtar iallfall till jag får hem mina töser :) Jag saknar dom som sagt!! :)

idag sov jag till halv tio!!! det va skönt!!!! sen pluggade jag en en del! men sen på em fick jag ont i min hand... det bränner inne i handen.. så d e svårt att skriva... tillomed på datorn.. men jag har läst iallafall...

resten av kvällen ska jag ligga i min soffa o glo på tv.. kanske läsa lite till.. får se.. hehe :) där e juh inte allt för mycke på tv iadg.. men nått skit ska jag nog hitta! :)

Inga kommentarer: