tisdag 14 september 2010

Idag kom mamma hit vi 9 tiden. Vi körde till Ikea och åt frukost! Riktigt gott va det! O riktigt billigt! Bara 10 kr för frukost! Det va inte fel!
O självklart gick vi en runda inne på nya Ikea! Amanda skulle juh visa mormor det nya Ikea! hehe :) Tyvärr så slutade det i kaos igen.. Amanda visade upp sitt humör igen.. jag blir så trött när hon gör så! Hon har minsann inte betett sig på detta sättet innan... riktigt trist.. men men..

Vi stannade på MAX o åt lunch :) O sen tog mamma töserna med sig hem. Dom skulle annars åka dit imorron, men vi tyckte det gick likabra idag.. Jag börjar dessutom bli rikigt förkyld nu... hostar, ont i halsen, snorar o ögonen rinner.. särskillt när jag försöker koncentrera mig på att läsa... Försöker juh hinna ifatt allt i skolan...

På Ikea köpe jag förresten en ny lampa som står bakom soffan nu, som gör det lite lättare att läsa! Framför allt bättre för ögonen när man sitter o läser. Det blir juh mörkt fort nu på kvällarna!

Näe nu ska jag ta en Ipren, nässpray o nån halstablett o slänga mig i soffan o vila en stund.. sen blir det mer läsning... :)

Inga kommentarer: